Kontakt z nami – Digideo
Jeśli chciałbyś skontaktować się z nami, zarezerwuj konsultację lub wypełnij formularz, a odpiszemy najszybciej jak to jest możliwe.
Zapytaj eksperta:
- chciałbyś zaangażować nas do konsultacji w sprawie sprzedaży online, poprawy konwersji czy technicznych aspektów ecommerce
- chcesz zaangażować nas do projektu sklepu internetowego na Magento, Shopify czy Woocommerce
- chcesz wdrożyć Zoho CRM lub inną aplikację z pakietu Zoho One
- chcesz usprawnić procesy i wdrożyć automatyzację w marketingu i sprzedaży
PS: Follow @Digideo na X.com, aby otrzymywać ciekawe informacje czy wskazówki dotyczące eCommerce czy CRM
tel: 573-569-450; 729-839-257
Nasz Adres
Digideo
Regon 146060641
ul. Klimczaka 1
02-797 Warszawa
FAQ
Jak wygląda umowa i jak dokonywane są rozliczenia
Jesteśmy bardzo dostosowujący się do Waszych wymagań. Mamy różne formy rozliczeń, np. umowa współpracy, umowa SLA, umowa o dzieło, pakiety godzinowe, pakiety miesięczne. Każda z opcji ma swoje plusy i minusy.
Konsultacje godzinowe to idealne rozwiązanie dla firm, które nie mają potrzeby sporządzenia i wdrożenia kompleksowych projektów. Z takiej usługi mogą skorzystać również przedsiębiorcy, którzy nie mają funduszy na przygotowanie np. całościowej strategii. Możemy w ten sposób bardzo szybko pomóc w konkretnej sprawie.
Czy wystawiacie faktury VAT?
Tak, wystawiamy faktury VAT dla krajowych klientów z 23% VAT i zagranicznych w UE z 0% VAT.
Jak długo trwa wykonanie sklepu internetowego
Wykonanie sklepu internetowego zależy od wielu czynników, które zgłaszane są już na etapie wyceny. Każdy projekt jest inny. Ponieważ każdy ma inne wymagania, u nas otrzymasz też doradztwo w sprawie najnowszych trendów, najlepszych praktyk konkurencyjnych, czy najciekawszych rozwiązań.
Zakres prac określa czas spędzony na budowie, integracji czy modyfikacji sklepu. Średnio zajmuje to 2-6 miesięcy
Jakie są zasady płatnych konsultacji?
Jeśli chciałbyś umówić się na płatną konsultację, najpierw proponujemy darmową rozmowę w celu ustalenia tematu konsultacji.
Zasady płatnych konsultacji znajdują się tutaj.
Jak zostać Waszym partnerem?
Zwykle poszukujemy nowych partnerów technologicznych, gdy mamy nowe projekty wymagające nowych technologii.
Obecnie współpracujemy z kilkoma firmami takimi jak np.: Zoho, Mailchimp, Shopify, Magento Association, Jotform, Jitterbit, Amasty czy kilkoma firmami podwykonawcami.
Jesteśmy ich autoryzowanymi partnerami.
Sami nie posiadamy programu afiliacyjnego.
Jak mogę umówić się na spotkanie?
Mamy wiele form kontaktu – kontaktu telefonicznego lub poprzez WhatsApp.
Polecamy rezerwację spotkania poprzez nasz system rezerwacji.
Jeśli chcielibyście Państwo zaprosić nas na spotkanie w biurze, to chcielibyśmy podkreślić, że pracujemy zdalnie i w 99% przypadków nie ma potrzeby wizyta fizyczna w biurze klienta.
Zwykle spotykamy się przy podpisywaniu umowy lub na warsztatach wdrożeniowych.
Co potrzebujecie wiedzieć, aby zacząć automatyzację marketingową?
Zwykle zaczynamy prace nad działającymi już od jakiegoś czasu sklepami, ponieważ potrzebne są dane sprzedażowe czy dane klientów, aby wdrożyć wiele autoamtyzacji.
Jednakże na samym początku możemy wdrożyć kilka elementów automatyzacji marketingowej:
- emaile do klientów, którzy porzucili koszyk
- zapisanie do newslettera i sekwencję mail do subskrybentów po tym fakcie
- automatyczne rekomendacje produktowe w sklepie – z danej marki produktów, czy z kategorii
- maile aktywizujące sprzedaż po jakimś czasie od ostatniego zakupu, itd.
- wrzucanie postów na social media jednocześnie
- zbudowanie chatbota do obsługi klientów, etc.
Dlatego potrzebujemy wiedzieć jak długo działa sklep, ile ma produktów, klientów, jakie maile wysyłacie obecnie, czy macie chatbota, czy korzystacie z Google Ads, social media etc.