Kontakt z nami – Digideo

Jeśli chciałbyś skontaktować się z nami, zarezerwuj konsultację lub wypełnij formularz, a odpiszemy najszybciej jak to jest możliwe.

Zapytaj eksperta:

PS: Follow @Digideo na X.com, aby otrzymywać ciekawe informacje czy wskazówki dotyczące eCommerce czy CRM

tel: 573-569-450; 729-839-257

WhatsApp 

Nasz Adres

Digideo

Regon 146060641

ul. Klimczaka 1

02-797 Warszawa

Jak działamy

  • Kontakt z nami

    Kontaktujesz się z nami z Twoim pomysłem czy potrzebą. Możesz ustalić dogodny termin na calendly.

  • Koncepcja

    Koncepcja to Twój pomysł. My chcemy dowiedzieć się jak najwięcej szczegółów, jakie są Twoje oczekiwania do rezultatów, naszej współpracy, ponieważ jest to kluczowy element sukcesu Twojego projektu.

    Im więcej poświęcimy czasu na koncepcje i planowanie, tym większe prawdopodobieństwo zadowolenia Twoich pracowników i klientów z dostarczonego projektu.

  • Projekt funkcjonalny

    Projekt funkcjonalny (wireframe) to kolejny etap, gdzie już pokazujemy nasze zrozumienie Twojej koncepcji. Pokazujemy jak widzimy poszczególne strony, jakie bloki informatyczne, gdzie będzie nawigacja, jak będzie poruszał się użytkownik

  • Projekt graficzny

    Projekt graficzny to kolejny ważny etap, który przedstawia propozycję kolorów, grafik, ułożenia menu i ścieżki używania strony

  • Kodowanie

    Kodowanie obejmuje dwa etapy – kodowanie szablonu i kodowanie systemu zarządzania treścią (cms). Często to drugie jest tylko zmieniane, bazujące na rozwiązaniach OpenSource jak WordPress czy Magento.

  • Online Marketing

    Przy starcie Twojego narzędzia ważny jest marketing – ustawienie statystyk webowych, uruchomienie kampanii w Google Ads czy w innych miejscach, jak social media – Instagram, Facebook czy Linkedin. Wszystko zależy od Twoich oczekiwań. Skupiamy się na technicznej pomocy. Znamy różne narzędzia i konektory

FAQ

Jesteśmy bardzo dostosowujący się do Waszych wymagań. Mamy różne formy rozliczeń, np. umowa współpracy, umowa SLA, umowa o dzieło, pakiety godzinowe, pakiety miesięczne. Każda z opcji ma swoje plusy i minusy.

Konsultacje godzinowe to idealne rozwiązanie dla firm, które nie mają potrzeby sporządzenia i wdrożenia kompleksowych projektów. Z takiej usługi mogą skorzystać również przedsiębiorcy, którzy nie mają funduszy na przygotowanie np. całościowej strategii. Możemy w ten sposób bardzo szybko pomóc w konkretnej sprawie.

Tak, wystawiamy faktury VAT dla krajowych klientów z 23% VAT i zagranicznych w UE z 0% VAT.

Wykonanie sklepu internetowego zależy od wielu czynników, które zgłaszane są już na etapie wyceny. Każdy projekt jest inny. Ponieważ każdy ma inne wymagania, u nas otrzymasz też doradztwo w sprawie najnowszych trendów, najlepszych praktyk konkurencyjnych, czy najciekawszych rozwiązań.

Zakres prac określa czas spędzony na budowie, integracji czy modyfikacji sklepu.  Średnio zajmuje to 2-6 miesięcy

Jeśli chciałbyś umówić się na płatną konsultację, najpierw proponujemy darmową rozmowę w celu ustalenia tematu konsultacji.

Zasady płatnych konsultacji znajdują się tutaj.

Zwykle poszukujemy nowych partnerów technologicznych, gdy mamy nowe projekty wymagające nowych technologii.

Obecnie współpracujemy z kilkoma firmami takimi jak np.: Zoho, Mailchimp, Shopify, Magento Association, Jotform, Jitterbit, Amasty czy kilkoma firmami podwykonawcami.

Jesteśmy ich autoryzowanymi partnerami.

Sami nie posiadamy programu afiliacyjnego.

Mamy wiele form kontaktu – kontaktu telefonicznego lub poprzez WhatsApp.

Polecamy rezerwację spotkania poprzez nasz system rezerwacji.

Jeśli chcielibyście Państwo zaprosić nas na spotkanie w biurze, to chcielibyśmy podkreślić, że pracujemy zdalnie i w 99% przypadków nie ma potrzeby wizyta fizyczna w biurze klienta.

Zwykle spotykamy się przy podpisywaniu umowy lub na warsztatach wdrożeniowych.

Zwykle zaczynamy prace nad działającymi już od jakiegoś czasu sklepami, ponieważ potrzebne są dane sprzedażowe czy dane klientów, aby wdrożyć wiele autoamtyzacji.

Jednakże na samym początku możemy wdrożyć kilka elementów automatyzacji marketingowej:

  1. emaile do klientów, którzy porzucili koszyk
  2. zapisanie do newslettera i sekwencję mail do subskrybentów po tym fakcie
  3. automatyczne rekomendacje produktowe w sklepie – z danej marki produktów, czy z kategorii
  4. maile aktywizujące sprzedaż po jakimś czasie od ostatniego zakupu, itd.
  5. wrzucanie postów na social media jednocześnie
  6. zbudowanie chatbota do obsługi klientów, etc.

Dlatego potrzebujemy wiedzieć jak długo działa sklep, ile ma produktów, klientów, jakie maile wysyłacie obecnie, czy macie chatbota, czy korzystacie z Google Ads, social media etc.