Optymalizacja konwersji
Optymalizacja konwersji to najważniejsze działanie naszego konsultingu e-commerce.
Dlaczego? Każdy serwis e-commerce, sklep internetowy, platforma mają za zadanie sprzedawać online. Jedne robią to świetnie, inne gorzej.
W ciągle zmieniających się realiach Internetu upodobania i nawyki klientów też się zmieniają, co trzeba brać pod uwagę. Już nie mówiąc o zmianach algorytmu wyszukiwarek Google czy Bing do których trzeba się dostosowywać co kilka miesięcy.
Łączymy działania z zakresu usability, analizy kontentu, zawartości, analizy statystyk webowych i sprzedaży, analizy oferty, analizy konkurencji oraz innych dziedzin marketingu internetowego pomagając zwiększyć odsetek użytkowników, którzy stają się potem klientami.
Dzięki optymalizacji konwersji jesteśmy w stanie zwiększyć sprzedaż w Twoim sklepie internetowym, liczbę zapytań ofertowych składanych za pomocą formularza, rejestracji itd.
Co możemy dla Ciebie zrobić w ramach audytu optymalizacja konwersji i wprowadzenia zmian optymalizacji?
- Zwiększyć liczbę zamówień w Twoim serwisie www
- Zwiększyć liczbę transakcji w Twoim sklepie internetowym
- Zwiększyć liczbę zapytań ofertowych
- Zwiększyć liczbę rejestracji
- Zwiększyć liczbę odwiedzin, co przekłada się na wzrost sprzedaży
- Zwiększyć liczbę zapisów na Newsletter
- Zwiększyć wskaźnik naturalnego wyszukiwania w wyszukiwarkach po Twoich słowach kluczowych
- zwiększyć liczbę wejść poprzez różne urządzenia: smartfony, laptopy ( ok. 20-30% wszystkich wyszukiwań w sieci)
Jak wygląda oferowany przez nas proces optymalizacji konwersji?
- Analizujemy statystyki Twojego serwisu
- Prowadzimy audyt usability i optymalizacji
- Analizujemy wyniki testów, wyciągamy wnioski
- Sugerujemy rozwiązania zwiększające konwersję sprzedaży, np:
- zmiany w nawigacji,
- zmiany graficzne,
- zmiany tekstu,
- układu strony,
- zmiany w formularzach,
- zmiany w linkach url,
- inne zmiany SEO,
- zmiany w prezentacji oferty produktowej
Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty – audytu