Na rynku pojawiło się w ostatnich 3 latach sporo integratorów do sprzedaży wielokanałowej w internecie, takich jak: Baselinker czy afterbuy.de.
Czas przyjrzeć się z bliska tym rozwiązaniom i znaleźć odpowiedź, dlaczego są tak popularne.
Dodaliśmy je do naszej oferty rozwiazań eCommerce.
PLUSY
1 Możesz zwiększyć sprzedaż za pośrednictwem równoległych sprzedaży za pośrednictwem różnych kanałów sprzedaży
2 równocześnie zwiększyć swoje zyski, ponieważ do sprzedaży, trzeba mniej czasu i mniej personelu
3 Twój proces sprzedaży maksymalnie automatyzuje wiele inteligentnych mechanizmów – na przykład, drukowanie faktur, dokumentów przewozowych lub email do klienta
4 Każde zamówienie – czy to ze swojego sklepu internetowego z eBay, Amazon czy sklepu – może być obsługiwanie w Baselinker lub Afterbuy
5 Liczba swoich stałych klientów rośnie, ponieważ jesteś w stanie zaoferować szybką i niezawodną obsługę klientów. Ale w Afterbuy – musisz znać niemiecki na poziomie podstawowym.
6 Twoje zapasy, magazyn i zamówienia są zarządzanie centralnie w jednym miejscu – w After buy można kanałom (eBay, Amazon, własny sklep internetowy, sklep itp) przypisać odpowiednie poziomy magazynowe, które zapobiegają brakom w magazynie oraz sytuacjom,gdy w tym samym czasie inicjowane są zamówienia z różnych kanałów, a produktu nie ma już w magazynie centralnym.
Integratory do sprzedaży multichannel to tanie i nowoczesne rozwiązania ecommerce
- Afterbuy.de ma dodatkowo bardzo mocno rozbudowane powiązania z innymi partnerami logistycznymi, zw z obsługą zwrotów, wynajmem magazynów.
- Naprawdę warto zastanowić się nad używaniem tych narzędzi, jeśli planujesz ekspansję sprzedaży na rynki europejskie.
- Koszt miesięczny jest niewielki ( 6 EUR plus koszt obsługi płatności) w porównaniu z koniecznością dobudowania tych samych funkcjonalności do Twojego sklepu, nie mówiąc już o utrzymaniu działania konektorów do tylu aplikacji zewnętrznych. Np. DHL czy allegro zmieniają swoje API co kilka miesięcy. Nadążanie za zmianami wymaga wiele nakładu czasu i pieniędzy. Tutaj jest robione przez Integrator.
- Platforma już była przetestowana przez innych, czasami tysiące podobnych sklepów, więc działa poprawnie.
- Możesz przetestować działanie i sprawdzić, czy to jest to czego szukasz – 14 dni za darmo.
- Od razu masz gotowe połączenia z innymi rozwiązaniami do sprzedaży online – nie musisz ich poznawać i wydawać tysięcy złotych czy euro na ich połączenie z Twoim biznesem.
- Tutaj podajemy linki do cenników afterbuy.de oraz baselinker.
Nasi klienci używają już te platformy. Warto spróbować.
Sklep internetowy Woocommerce
Zarządzanie zmianą w eCommerce, CRM i marketing automation
Jak stworzyć listę wymagań projektu biznesowego w eCommerce? Praktyczny przewodnik z przykładami
Analiza konkurencji i otoczenia
ifirma.pl nowe integracje eCommerce w 2023
Segmentacja klientów w e-commerce
budujemy sklep internetowy
Procedura OSS w UE – VAT w eCommerce 2021
Jak stworzyć listę wymagań projektowych IT
Jak stworzyć sklep internetowy
Praca zdalna z Zoho Remotely
Co to jest brief projektowy
Jaki CRM i marketing automation wybrać do mojej firmy
Zarządzanie projektem z rozproszonym zespołem
pomoc online w wyborze produktu – konfigurator produktowy
Reklama sklepu online
Jak stworzyć listę wymagań w projektach biznesowych
Analiza konwersji w sklepie internetowym
Co to jest marketing automation
Jakie są skuteczne metody digital marketingu?
Segmentacja rynku w Google Analytics dla eCommerce
Czy warto płacić kontraktorom czy freelancerom?
Integratory do sprzedaży multichannel
nowa usługa techniczne wsparcie 24/7
Techniczne wsparcie 24/7
Rozwiązania B2B eCommerce i trendy 2016
Prawdziwa optymalizacja sklepu internetowego
Typowe tematy konsultacji po świętach
Jak sobie radzić z trudnym klientem
Nowa usługa – doskonalenie procesów biznesowych
Promocja! Audyt strony online i sklepu
Balanced scorecard – czy warto wprowadzić
monitoring strategii marketingowej
zakładanie firmy – dlaczego warto
od 21 kwietnia tylko strony responsive design
Trendy w e-commerce w 2014-2015
Wskazówki do lepszej optymalizacji strony
Heat maps a konwersja
Opencart sklep dla małego biznesu
Nowe modele e-commerce w Polsce
Optymalizacja konwersji
Piękna pogoda w e-commerce
aukcje jako kanał sprzedaży
rekomendacje w social media e-commerce
Zamykanie sprzedaży ROPO
Strategia Marketingowa Twojej firmy
Audyt strony www – ocena ekspercka
Optymalizacja sklepu internetowego
Audyt e-commerce
Audyt Ekspercki
mierniki skuteczności działań marketingowych
Jak wygląda analiza strony internetowej SEO