24 godziny 7 dni w tygodniu Techniczne Wsparcie
Masz pewność, że pilne błędy, problemy zostaną rozwiązanie. Możesz również z nami je skonsultować.
Sprawdź nasza ekspertyzę +90 projektów
Mamy wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu Magento Community i Zoho One. Możemy pomóc w technicznym wsparciu Magento Commerce.
Mamy zespół techniczny w Warszawie.
Świetni eksperci są dostępni dla zapytań dotyczących Magento i Zoho One praktycznie
cały dzień, nie ważne, gdzie na świecie znajduje się Twoja firma.
Techniczne wsparcie – instalacja łatek bezpieczeństwa – usuwanie konfliktów i optymalizacja.
Masz pytania – skontaktuj się z nami tutaj
2 godz. na odpowiedź
Jeśli Twoi klienci nie mogą składać zamówień, bo są błędy w sklepie, nieważne jaki jest dzień tygodnia, my Ci pomożemy.
Monitoring
Przy długofalowej współpracy helpdesk Magento oferujemy monitoring serwera i proaktywną reakcję na problemy.
Szybka reakcja
Masz problem, a może pomysł na zmiany, nowe rozszerzenia, ulepszenia? Działamy szybko – nasz pomoc techniczna to średnio 5 godzin do 2 dni roboczych i gotowe.
Czyste i przejrzyste ceny
Zoho One / Magento Techniczne Wsparcie bez zobowiązań
O zł na miesiąc
Otrzymujesz dostęp do naszego helpdesku i tam zgłaszasz problem. Godzina pracy naszego developera to 350 netto, w weekendy – 50% więcej. Płacisz tylko za godziny spędzone nad zleceniem. Zobaczysz pełne wyjaśnienie, co zostało zrobione. Czas wykonania od natychmiast do 1-3 dni roboczych.