Analiza konsultingowa
Zaczynamy od analizy Twoich potrzeb, strategii i buyer persona.
Wybór odpowiedniej platformy e-commerce
Wybór platformy e-commerce to bardzo ważna składowa sukcesu sklepu internetowego. Na rynku są dostępne rozwiązania, np.: Magento, Shopify czy WooCommerce. Każda z tych platform ma swoje unikalne cechy i zalety. Wybór tej optymalnej zależy od wielu czynników, takich jak łatwość obsługi, możliwość dostosowania sklepu do własnych potrzeb oraz potencjalne koszty związane z eksploatacją.
Konsultant e-commerce może podjąć tę ważną decyzję, przeprowadzając rzetelną analizę i porównanie różnych platform. Na podstawie tego rodzaju informacji decyzja o implementacji jest podejmowana nie tylko świadomie, ale na podstawie rzetelnych i pełnych danych związanych z wyzwaniami i potencjalnymi benefitami.
Identyfikacja obszarów do optymalizacji
Ważnym aspektem ecommerce konsultingu jest identyfikacja obszarów wymagających optymalizacji w prowadzonej działalności. Przeprowadzenie kompleksowej oceny funkcjonowania sklepu internetowego, a także analiza działań sprzedażowych, np. realizowanych na platformach agregujących oferty różnych sprzedawców, może przyczynić się do usprawnienia procesów logistycznych, doskonalenia działań marketingowych oraz identyfikacji wartościowych obszarów dotyczących obsługi klienta. Poprawa efektywności tych obszarów może mieć istotny wpływ na zwiększenie wyników sprzedaży.
Współpraca z zespołem ekspertów i zasoby w e-commerce
Aktualnie technologia odgrywa kluczową rolę w optymalizacji sklepów internetowych. Od zaawansowanych platform wielofunkcyjnych umożliwiających personalizację treści, po narzędzia takie jak Google Analytics, które umożliwiają gromadzenie i analizowanie danych, Digideo ecommerce konsulting posiada różne narzędzia analityczne i programistyczne, które zawsze wykorzystujemy w naszych analizach.