Szukasz stabilnego i prostego w obsłudze rozwiązania CRM w chmurze dla swojej firmy, który można zintegrować z innymi rozwiązaniami, to Zoho oparte na Drupalu/Joomla jest świetnym rozwiązaniem. Tutaj w prosty sposób możesz za niewielkie kwoty $12 na miesiąc za użytkownika połączyć się z całym pakietem Zoho – Invoice, Project, Email i innymi aplikacjami, które ułatwiają prowadzenie biznesu. Pomagamy w konfiguracji i zbudowanie automatyzacji mailowej, ustawiania zadań, lejku zakupowego.
Bigin jest najnowszym prostym CRM dla małych firm, zbudowanym przez Zoho. Koncentruje się na prostym lejku sprzedażowym, który umożliwia budować relacje z klientami jeszcze prościej. Trochę przypomina to inne rozwiązanie Pipedrive, lecz obudowane rozwiązaniami Zoho, takimi jak zintegrowane formularze internetowe, trzymanie całej komunikacji emailowej w Bigin z historią kontaktów, możliwość dodanie kilku lejków sprzedażowych, obsługiwanych automatycznie, dzięki workflows i przypomnieniom, a na koniec dobra analityka i raporty, dashboardy, czyli tablice z wykresami sprzedażowymi.
Zoho Marketing Automation jest platformą do automatyzacji procesu marketingowego, w tym pomaga przyciągnąć nowych użytkowników do Twojej strony internetowej, przekształcając ich w tzw. szanse zakupowe „leads”, a na koniec zamieniając szanse na lojalnych klientów.
Mailchimp jest darmowym lub płatnym narzędziem do wysyłania newsletterów, automatyzacji marketingowej i prostym crm. Jeśli CRM agreguje dane ze wszystkich kanałów komunikacyjnych, dobrze jest połączyć go z MailChimp. W ten sposób można wysłać szczegóły dotyczące subskrybentów i ich interakcji z kampanii z powrotem do bazy danych CRM. W zależności od używanego CRM, można również mieć możliwość tworzenia list i segmentów w MailChimp na podstawie zapytań z CRM. Spokojnie można połączyć Mailchimp z Magento czy Woocommerce.
Jotform to w pełni funkcjonalny kreator formularzy online, który ułatwia tworzenie solidnych formularzy i
zbierać ważne dane. Ma ponad 20 milionów użytkowników na całym świecie, takich jak organizacje non-profit, instytucje edukacyjne i małe
firm i przedsiębiorstw, Jotform jest narzędziem do zbierania lepszych informacji, które pomogą Ci usprawnić Twoje działania
biznes. My też go używamy od wielu lat.
Optimonster to bardzo skuteczne narzędzie automatyzacji marketingowej. Błyskawicznie powiększaj swoją listę e-mailową, zdobywaj więcej potencjalnych klientów i zwiększaj sprzedaż dzięki najlepszemu na świecie zestawowi narzędzi do optymalizacji konwersji. Świetne rozwiązania dla ecommerce. Ma też dobre rozwiązania crm dla Adblockers.
Rozwiązania CRM dla firm
Wykonaliśmy wiele projektów związanych z budową, konfiguracją i optymizacja CRM firm B2C oraz B2B:
- konfiguracja crm z segmentacją, tagami, usatwieniem punktacji (scoring)
- stworzenie lejka zakupowego
- zarządzanie leadami
- połączenie lejka zakupowego z automatycznymi mailami
- integracja z różnymi płatnościami i firmami przesyłkowymi
- integracja z marketing automation na stronie internetowej, social media
- spersonalizowane śledzenie sprzedaży poprzez dodanie kodu na stronę i integrację np. z Google Analytics.
CRM Konsulting
Sprzedaż to serce każdego biznesu. Do zarządzania sprzedażą pomagają różne narzędzia. Jest ich cała masa na rynku. A my pomożemy wybrać te, które pasuje do Twojego biznesu.
Oprogramowanie CRM dla firm (Customer Relationship Management) przeszło długą drogę w ciągu ostatnich 30 lat. Z baz danych kontaktowych przedsiębiorstw i wczesnych systemów automatyzacji działu sprzedaży, do powstania CRM w chmurze, po przetrwanie wybuchu bańki internetowej pod koniec 2000 roku, to technologia CRM ma długą historię (przynajmniej w porównaniu do innych rozwiązań). Obecnie, wraz z rozwojem społecznym CRM, rozwiązań do automatyzacji marketingu, Big Data oraz aplikacji mobilnych CRM, ten przemysł nadal się rozwija i zaspakaja nowe potrzeby biznesowych w 21 wieku. Praktycznie każdego dnia powstają nowe rozwiązania CRM, zintegrowane z nowymi narzędziami – analityką i marketing automation, walczące z Adblockerami i specjalizujące się w wąskiej grupie klientów czy niszy.
Kto używa rozwiązania CRM
Źródło: Capterra 2015
Wg Zdnet w 2020 na świecie zwycięzcami w CRM są z THE CRM WATCHLIST 2020:
- Microsoft – Najwyższy wynik związany z przesłaniem pełnej informacji
- Salesforce
- Thunderhead
Zwycięzcy w rankingu wg ciekawych rozwiązań:
Każda firma badawcza ma swoje typy i skupia się na ważnych wg niej cechach aplikacji.
Najwyższy wynik w danej kategorii wg której były oceniane rozwiązania CRM
- Oświadczenie o wpływie (własna opinia dostawcy na temat pojedynczych lub wielu obszarów wpływu)- Creatio
- Sprawozdanie finansowe (wiele czynników, nie tylko przychody) – Microsoft
- Management – brak danych
- Misja i wizja (jakość i celowość oraz jak dokładnie dostawca definiuje misję i wizję) – Salesforce
- Technologia / Portfolio produktów (oczywiste, ale należy pamiętać, że większe pakiety i platformy nie mają nieodłącznej przewagi w przypadku pojedynczych produktów) – Thunderhead
- Klienci (obejmuje sposób, w jaki współpracują z klientami i co myślą o nich klienci – badania zewnętrzne mają tutaj największe znaczenie) – PROS
- Prywatność (prawna zgodność, ale także to, jak dobrze firmy pomagają klientom osiągnąć zgodność z prawem) – Thunderhead
- Partnerstwa (program, myślenie i długoterminowe strategie)- Oracle
- Strategia marketingowa (wiele czynników; zakres programu mniej ważny niż głębokość i konkretne kierowanie)- Pegasystems
- Wpływ na rynek (w ujęciu rocznym, a nie długoterminowej stabilności) – Veeva
- Zasięg (w sumie komunikacja korporacyjna – większy program (więcej niż 1 osoba) – Salesforce; Program dla pojedyńczej osoby – Zoho (Sandy Lo)
- Przywództwo myślowe (jest to bardzo ważne i większość firm zawodzi lub jest w tym przeciętna)- SAP
- Kultura (najważniejszy pojedynczy czynnik zrównoważonego wpływu, ponieważ trafia do sedna tego, jak firma traktuje swoich pracowników, klientów i świat) – Zoho
Ostatnio widziałam raport polski, w którym Zoho CRM byl słabo oceniony, mimo tego, ze ten crm miał wszystkie opcje, których nie mieli rywale, a zaważyły inne cechy. Zupełnie nie zgadzam się z ich wyborem i oceną cech aplikacji.
Dlatego tak ważny jest wybór właściwego rozwiązania w gąszczu wielu dostępnych rozwiązań.
Pomożemy w:
- wyborze CRM dla Twojej firmy ( analiza aktualnego procesu sprzedaży, konkurencji, wymagań użytkowników)
- konfiguracji rozwiązania CRM w Twojej firmie
- analizie obecnych procesów i dostosowania ich do CRM, stworzenia lejków, procesu komunikacji, automatyzację
- segmentacji klientów i zbudowaniu matryc segmentacyjnych
- integracji ze stroną internetową, social media, systemem mailingowym
- szkoleniach
- obsłudze po wdrożeniu
- optymalizacji Zoho CRM po paru latach działania.